Raport danych pozafinansowych – standard, którego warto przestrzegać

Raport danych pozafinansowych – standard, którego warto przestrzegać

Tutaj uzyskasz rzetelną pomoc specjalistów w dziedzinie tworzenia raportu danych pozafinansowych.

Raporty danych pozafinansowych bywają coraz częściej publikowane przez różne przedsiębiorstwa. Na ich opracowanie najchętniej decydują się największe korporacje – publiczne kompanie czy międzynarodowe firmy, ale docenia się je też w nieco mniejszych spółkach. Najpopularniejszym typem raportu danych pozafinansowych jest CSR, czyli raport odpowiedzialności społecznej. Z informacji, jakie są w nim zawarte można dowiedzieć się między innymi jakie są proporcje płci na kluczowych stanowiskach kierowniczych, jak ważna jest dla firmy ekologia i w jakie kampanie charytatywne się angażuje. Dlaczego jednak warto opracować raport danych pozafinansowych? O jakich rzeczach pamiętać przy jego wydaniu, by dał spodziewane rezultaty?

Zyski z przygotowania raportu danych pozafinansowych

Na raport danych pozafinansowych warto zdecydować się w szczególności z uwagi na wizerunek korporacji. Wydając raport CSR tworzymy wizerunek marki zaangażowanej, co rzutuje tak na zwiększenie ilości klientów, jak i brak kłopotów z otrzymaniem ewentualnych pożyczek. Raport danych pozafinansowych także pozwala na zbudowanie więzi z lokalnymi społecznościami oraz władzami, a to jest bardzo istotne dla wszystkich firm – zarówno lokalnych przedsiębiorstw, jak i ogólnoświatowych korporacji.

Ciekawy raport danych pozafinansowych

Stworzenie raportu danych pozafinansowych da oczekiwane rezultaty wyłącznie wówczas, kiedy jego dane wydamy w atrakcyjnej estetycznie formule. Z tego powodu po przygotowaniu danych, dobrze zlecić przygotowanie publikacji raportu sprawdzonej studiu graficznemu. Dzięki temu potencjalni kontrahenci łatwo wyszukają wszystkie dane, co w ogromnej mierze rzutuje na ich zdanie o marce. Nie zapominajmy również, iż raport danych pozafinansowych będzie częścią strategii formowania image’u marki – musi więc nawiązywać do publikowanych przez nią pozycji promocyjnych.

Kontakt z nami:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]

Promocja, reklama, marketing