Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Zajrzyj na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow, aby znaleźć odpowiedź na pytanie jak rozpoznać dobrą agencję SEO.

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w XXI w. obecność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc zatrudnić solidną firmę SEO? Warto skorzystać z wskazówek ekspertów, a najlepiej samego Google.

Jak znaleźć dobrą firmę SEO? Google udostępniło o tym kurs

Nie można negować, iż cała branża SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i nieustająco rozwija się w zasadzie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo występowania licznych alternatyw, jak między innymi Baidu, Yandex czy Yahoo, nadal najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce być widocznym w sieci, powinien zapracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest silna, najczęściej nie jest to proste bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest kompletną nowością, i przygotowało krótki kurs, jak zatrudnić solidną firmę SEO.

Czym według Google charakteryzuje się solidna agencja SEO?

Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem w prosty sposób wyjaśnia, jak zidentyfikować solidną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, przykładowo poprzez comiesięczne raporty i permanentny dostęp do statystyk strony,
  • zdolność szacowania budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia planowanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję.

Przedstawicielka firmy Google zaznacza także, że dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, często dającym dostrzegalne rezultaty zwykle po kilku miesiącach pracy.

Promocja, reklama, marketing Tematyka witryn internetowych Usługi