Optymalizacja stron firmowych i nie tylko

Optymalizacja stron firmowych i nie tylko

Więcej o optymalizacji sklepów.

Zapłaciłeś fortunę za nową witrynę www, zaś ta nie zdobywa nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana i posiada najnowsze rozwiązania, jednak pieniędzy wcale nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w niskiej zauważalności w sieci. Internauci zwykle używają wyszukiwarek – dobry przedsiębiorca powinien zatem zadbać o to, by witrynę jego firmy użytkownicy znaleźli bez żadnych problemów. Jak to zrobić? Należy skoncentrować się na stronie, modyfikując ją z myślą o algorytmach Google.

Optymalizacja stron – na jakich zasadach polega?

Optymalizacja strony to różne działania opierające się na dopasowaniu witryny do wymogów Google. Są to tak zmiany HTML serwisu, jak i uzupełnienie jej odpowiednią treścią. Jest to szczególnie ważne ze względu na to, że boty wyszukiwarek oceniają witryny według odgórnie określonych algorytmów – ważne jest na przykład semantyczne wykorzystanie tagów w kodzie i użycie fraz kluczowych.

Kto wykona optymalizację stron?

Optymalizacja stron to działanie potrzebujące sporej wiedzy o stale zmieniających się algorytmach Google – dlatego też kiepskim rozwiązaniem okaże się samodzielne edytowanie strony korzystając z ogólnodostępnych poradników. Zdecydowanie lepiej zrobimy zlecając to sprawdzonej agencji SEO i rozpatrując to w charakterze inwestycji – obroty notowane przez naszą firmę mogą zwiększyć się już po paru miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.

Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Promocja, reklama, marketing Tematyka witryn internetowych Usługi